Fundació Ateneu Sant Roc

Promovem projectes educatius, culturals, socials i de lleure adreçats als infants, joves i adults, incidint de manera especial en els collectius en risc social

OVERVIEW

This website fundacioateneusantroc.org presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated nineteen pages inside the website fundacioateneusantroc.org and found one hundred and forty-three websites interfacing with fundacioateneusantroc.org. We were able to acquire one contacts and addresses for fundacioateneusantroc.org to help you connect with them. We were able to acquire six social network platforms owned by fundacioateneusantroc.org. This website fundacioateneusantroc.org has been online for nine hundred and seventy-seven weeks, twenty-two days, two hours, and twenty-two minutes.
Locations
Oct 2005

FUNDACIOATENEUSANTROC.ORG RANKINGS

This website fundacioateneusantroc.org is seeing varying amounts of traffic all round the year.
Traffic for fundacioateneusantroc.org

Traffic ranking (by month) for fundacioateneusantroc.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioateneusantroc.org

FUNDACIOATENEUSANTROC.ORG HISTORY

This website fundacioateneusantroc.org was first recorded on October 13, 2005. It is now nine hundred and seventy-seven weeks, twenty-two days, two hours, and twenty-two minutes old.
October

BUSINESS LENGTH OF LIFE

LINKS TO BUSINESS

Comunicar x transformar - La Bretxa Àfrica

Connecta el teu mòbil a la R.

Fundació Laroda

La Roda ha treballat i treballa amb. Descarregar la cançó de la tamborinada. La Fundació La Roda a la IV Edició del Pleamar Vintage Market. La Fundació La Roda és una de les entitats seleccionades en la segona edició del projecte B-Value.

INTEGRADORS SOCIALS, QUI SOM?

Miércoles, 22 de mayo de 2013.

EL MEU CALIDOSCOPI

LA FESTA DEL DIBUIX 2012. Dissabte, 11 de febrer de 2012. 61485; Residència de Tuthmose. 61485; Imatge de Cleopatra VII.

WHAT DOES FUNDACIOATENEUSANTROC.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioateneusantroc.org Mobile Screenshot of fundacioateneusantroc.org Tablet Screenshot of fundacioateneusantroc.org

Whoiscontactsprotection.com

Girona 81-83 local 6

Malgrat de Mar, 08380

FUNDACIOATENEUSANTROC.ORG HOST

I diagnosed that a lone page on fundacioateneusantroc.org took one thousand eight hundred and ninety-one milliseconds to stream. I discovered a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider fundacioateneusantroc.org secure.
SECURE
185.42.104.53

ns1.cdmon.net
ns2.cdmon.net
ns3.cdmon.net

BOOKMARK ICON

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that this domain is operating the Apache server.

Fundació Ateneu Sant Roc

DESCRIPTION

CONTENT

This website had the following on the site, "Posat al dia! Vols dir-nos alguna cosa? Un compromís amb valors." Our analyzers viewed that the web page said " Leducació en valors, la tasca de cada dia solidaritat, respecte, amistat, responsabilitat." The Website also said " Les eines educatives al voltant del joc. Jugant ens divertim, juguem amb la intencionalitat de passar-ho bé, el joc és tot un plaer i al seu darrera hi trobem un univers de potencialitats educatives. Juguem i aprenem, i mentre ho fem anem ampliant les bases del." The website's header had activitats culturals as the most important search term. It is followed by risc social, exclusió social, and treball comunitari which isn't as highly ranked as activitats culturals. The next words they uses is educació infantil. voluntariat Badalona was included and will not be viewed by search parsers.

SUBSEQUENT WEB SITES

Fundació Aurora Fundació Aurora

Cultura a los niños y jóvenes. Motivar a toda la sociedad civil para transmitir nuestra cultura a los niños y jóvenes de ambos sexos. La Fundación Aurora es una entidad privada sin ánimo de lucro, aconfesional y políticamente neutra. Niños y jóvenes de 7. Transmitir a todos ellos nuestra cultura. La cultura es la mejor herramienta para conseguir su plena integración como miembros activos de una sociedad próspera.

Sección Sindical de CNT en la Fundació Ave Maria de Sitges

Sección Sindical de CNT en la Fundació Ave Maria de Sitges. Carrer Artur Carbonell 11 - Sitges. Lunes, 2 de enero de 2012. LA FUNDACIÓ AVE MARÍA CONDENADA. El pasado Noviembre se publicó la sentencia por el despido disciplinario del delegado sindical de CNT en la Fundació Ave Maria. En la mencionada sentencia se declara improcedente el despido y se obliga a la empresa al abono del finiquito, indemnización y salarios de tramitación. Incumplimiento de los articulos 12. 7 del Estatuto de los t.

AYMAR Y PUIG - Inici

Objectius, Visió i Missió. Servei de Centre de dia. Servei Especialitzat en Malalties Neurodegeneratives. Orientació al usuari i a la familia. Model de Gestió per Competències AIP. Oferim una Atenció Centrada en la Persona, integral i interdisciplinària. Donem solucions, cobrim necessitats.

Fundació Barcelona Olímpica

Gràcies per ajudar-nos a fer el Nadal més solidari. Nou interactiu per descobrir Els Pioners de l esport a Catalunya. El Centre d Estudis Olímpics JA Samaranch acull, per tercer any consecutiu, la trobada Internacional RERIS - Réseau d Etudes des Relations Internationales Sportives.